home page
TRENÉŘI
/trainers/
 



rok S V
2012 40 1
2011 36 3
2010 30 2
2009 32 1
2008 35 5
2007 46 4
2006 72 6
2005 41 0
2004 9 0
2003 28 2
2002 51 2
2001 20 1
2000 30 3
1999 41 5
1998 40 2
1997 27 3
1995 39 0
1989 4 4
Koně v tréninku Vítězné starty Vítězství I. kat. Koně na přihláškách

zadejte alespoň 2 znaky


 Termíny
    Racedays
 Přihlášky
    Entries
 Startky
  Declaration
 Výsledky
    Results
 Statistiky
    Statistics
 Zprávy
    News
 Legislativa  Aviza
 zahr. startů
 Kontakty
    Contacts
 Dokumenty
  Documents
 Zákl. údaje
    Basic fig.
 

Chaloupka st. Jiří, Ing.
 
Licence trenéra: NE
Druh licence: P
Tréninkové středisko: TĚŠANY
Počet registrovaných koní: 0
Chaloupka st. Jiří, Ing.

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 589 32 621
počet vítězství: 41 3 44
zisk: 1 859 825 Kč 77 510 Kč 1 937 335 Kč
úspěšnost: 6,96% 9,38% 7,09%
vítězství I.kategorie: 1 0 1
poslední start: 14.10.2012 29.09.2012  

Kariéra trenéra za rok 1997 - všechny typy dostihů:
05.10.97 CH R III 1610 DARE TO WAIT(GB) 54.0 7 / 12 J 1-1 1/2-1 3/4-hl.-1/4-3/4-2 1/4 1:40,18
05.10.97 CH R I 4000 LYS (FR) 54.5 9 / 11 J 2 1/2-3/4-1 1/2-3 1/4-1 3/4-3/4-1 1/4 4:28,03
28.09.97 CH R III 2410 AME INDIENNE(FR) 52.5 11 / 13 L 3 1/2-1 1/4-1/2-2 3/4-1 1/2-1/2-2 1/4 2:34,29
28.09.97 CH R III 2410 ROLAND 56.0 9 / 13 L 3 1/2-1 1/4-1/2-2 3/4-1 1/2-1/2-2 1/4 2:34,29
14.09.97 CH R III 2200 ROLAND 53.5 6 / 11 J 1 1/4-3 1/4-2 1/4-souč.-6-2-2 3/4 2:21,78
14.09.97 CH R IV 1400 POLDA(FR) 61.0 8 / 13 L 2 1/4-5-1/2-1 3/4-3/4-3 1/2-1/4 1:28,07
31.08.97 CH R III 2400 LYS (FR) 60.0 2 / 13 TB nos-1-1/2-1/4-1-1 1/2-1 2:37,52
31.08.97 CH R IV 2200 AME INDIENNE(FR) 61.0 7 / 12 J 4 1/2-1 1/2-2 1/2-1 3/4-2-3-hl. 2:23,09
31.08.97 CH R III 1200 DARE TO WAIT(GB) 59.5 7 / 12 L 1-1/4-3/4-1/2-1 1/4-2 1/4-1/2 1:14,95
24.08.97 CH R IV 1200 POLDA(FR) 52.5 1 / 12 J 1-2 1/2-4 1/4-1-1/2-2 1/4-2 1:13,83
24.08.97 CH R III 2200 ROLAND 56.0 7 / 14 L 5-1 1/2-2 1/4-1 1/4-1/4-1/2-3/4 2:20,21
10.08.97 CH R III 2400 LYS (FR) 55.0 3 / 12 L 4 1/2-1 3/4-2-1-hl.-2-8 2:32,66
10.08.97 CH R IV 1600 DARE TO WAIT(GB) 55.5 3 / 13 J 2 1/2-2 1/4-6-3/4-1/4-6-3/4 1:39,07
27.07.97 CH R III 1600 LYS (FR) 56.5 6 / 12 J 1 1/2-7-3-1/4-2-hl.-1 3/4 1:40,11
19.07.97 SL R III 2220 ROLAND 57.5 7 / 10 VL 2-10-3/4-2-3-1 1/4-1/4 2:31,42
05.07.97 LL R IV 1000 POLDA(FR) 53.0 3 / 12 J 3-2-2-1/2-2-hl.-1 3/4 1:02,50
20.06.97 PE R III 1900 LYS (FR) 55.0 2 / 12 B 1/4-3/4-1/4-3 1/4-nos-16-2 2:06,18
20.06.97 PE R III 1300 ISSOBEAU 55.5 1 / 8 B 1 1/4-17-1-3 3/4-9-4-2 1/4 1:24,79
15.06.97 SL R IV 1800 ROLAND 60.0 1 / 10 B 1-nos-7-2 1/2-5-1/2-13 4:59,36
01.06.97 CH R III 1612 LYS (FR) 60.5 11 / 13 J 1 1/2-3/4-2 1/4-nos-2 1/4-1 1/4-4 1:40,87
01.06.97 CH R III 1212 ISSOBEAU 54.5 4 / 5 L 6-5-5-1/2  
18.05.97 CH R III 1812 LYS (FR) 61.5 5 / 12 TB nos-2 3/4-2 1/4-1 1/4-3 3/4-hl.-4 1:53,89
04.05.97 SL R II 2220 LYS (FR) 55.5 4 / 12 L 3-1-3 1/2-1/2-2-1/2-1/2 2:23,90
20.04.97 SL R III 1800 LYS (FR) 49.5 3 / 12 J 1-1/4-5-4 1/2-1-1/4-6 2:03,20
20.04.97 SL R IV 1100 ROLAND 57.0 9 / 12 J 1-1-nos-1-nos-1-2 1:12,90
13.04.97 CH R IV 1212 POLDA(FR) 51.5 9 / 12 TB nos-1/4-3 1/2-1/4-2-hl.-1 3/4 1:18,68
06.04.97 CH R III 2212 ROLAND 53.5 9 / 13 B 1/4-3/4-6-3-3/4-2-1/4 2:31,48