home page
TRENÉŘI
/trainers/
 



rok S V
2019 24 2
2018 22 2
2017 9 2
2016 15 0
2015 18 1
2014 33 3
2013 50 2
2012 50 4
2011 41 12
2010 53 10
2009 51 9
2008 60 10
2007 58 10
2006 47 2
2005 48 2
2004 62 9
2003 31 3
2002 47 3
2001 47 5
2000 33 4
1999 48 2
1998 14 1
1997 34 2
1995 31 6
1994 2 2
1989 2 2
Koně v tréninku Vítězné starty Vítězství I. kat. Koně na přihláškách

zadejte alespoň 2 znaky



Havlíčková Zdena, Ing.
rodné příjmení: žingorová
Licence trenéra: NE
Druh licence: P
Tréninkové středisko: Vlachovice-Vrbětice
Počet registrovaných koní: 0
Havlíčková Zdena, Ing.

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 574 356 930
počet vítězství: 79 31 110
zisk: 3 351 775 Kč 3 022 561 Kč 6 374 336 Kč
úspěšnost: 13,76% 8,71% 11,83%
vítězství I.kategorie: 0 0 0
poslední start: 28.10.2019 28.10.2019  

Kariéra trenéra za rok 1999 - všechny typy dostihů:
23.10.99 PE S II 4300 GREBEC(SU) 69.0 2 / 8 J 1 1/2-1 1/2-1/2-krk-2-kr.hl.-dal. 06:13,00
10.10.99 PE S L 6900 BELOVODSK(UKR) 67.0 3 / 16 Z 10-15-8-9-16-1-7-dal. 09:16,
10.10.99 PE S L 6900 CELESTANO(GER) 68.0 PN / 16 Z 10-15-8-9-16-1-7-dal. 09:16,
10.10.99 PE S L 6900 GREBEC(SU) 67.0 Z / 16 Z 10-15-8-9-16-1-7-dal. 09:16,
10.10.99 PE S L 5200 KHELSINK(UKR) 67.0 ZN / 11 VL 6-12-14 07:17,
10.10.99 PE S I 4100 DIAMANT(UKR) 67.0 3 / 11 Z 4 1/2-2 1/4-1 1/4-9-8-dal. 05:23,
10.10.99 PE S I 3900 KRÓL WALCA(POL) 69.5 4 / 16 Z 3 1/4-13-2-1-1 3/4-1 1/2-2 1/4-2 1/4 04:59,
09.10.99 PE P I 2800 LÍSKOVÝ OŘÍŠEK 64.0 5 / 14 Z 6-hl.-8-4-5-2-1 1/4-dal. 03:17,24
26.09.99 TP P   3000 JATRAN(POL) 66.0 6 / 9 Z 12-1/2-2-4 3/4-14-krk-7-dal. 03:26,9
28.08.99 PE S IV 3600 KRÓL WALCA(POL) 66.5 4 / 10 B 1 1/2-krk-5-15-8-6-18-3 04:30,00
28.08.99 PE S IV 3500 OKINAWA MAN(GER) 72.0 Z / 17 B 1-2-2-krk-9-2-1 3/4-dal. 04:21,00
28.08.99 PE S I 5800 BELOVODSK(UKR) 67.0 Z / 15 Z 6-7-2 1/4-6-dal.-dal.-2 1/2 07:47,00
28.08.99 PE S I 5800 CELESTANO(GER) 68.0 7 / 15 Z 6-7-2 1/4-6-dal.-dal.-2 1/2 07:47,00
28.08.99 PE S III 4200 KHELSINK(UKR) 63.5 2 / 18 TB 1 1/4-1-6-6-1/2-8-13-12 05:34,00
22.08.99 SE S   3400 CELESTANO(GER) 66.0 5 / 7 J 3-dal.-dal.-dal. 04:12,
22.08.99 SL P III 2800 BINOM(SU) 68.0 10 / 15 L 12-krk-6-3 1/2-krk-9-13-12 03:07,35
15.08.99 TP S   3600 GREBEC(SU) 70.0 4 / 7 J 2-2-6-dal. 04:35,8
15.08.99 TP R V 1270 ROZMARYN(POL*) 54.5 9 / 10 L 5-2 3/4-1 1/2-1/2-1 1/4-10-13-11 01:19,1
15.08.99 TP R III 3000 BINOM(SU) 71.0 4 / 10 Z 18-3 3/4-7-1-6-6-6-3 03:31,70
25.07.99 SL S II 4000 KHELSINK(UKR) 71.5 7 / 12 B 3/4-1-11-nos-5-13-12-2 1/2 04:46,24
24.07.99 KO S IV 3200 OKINAWA MAN(GER) 71.0 10 / 14 J 1 3/4-4-3 3/4-1 3/4-1 1/2-1-6-14 04:05,43
24.07.99 KO S III 4100 CELESTANO(GER) 68.0 ZN / 12 J 2-1 1/4-3 1/2-3/4-5-9-dal. 05:26,37
11.07.99 SL S IV 3400 KRÓL WALCA(POL) 72.5 Z / 17 B 3/4-7-5-1/2-1 1/2-9 03:53,00
03.07.99 NE S II 4100 DIAMANT(UKR) 68.5 Z / 9 VL 3-7-5-1/2-6-6 06:32,63
03.07.99 NE S IV 3600 CELESTANO(GER) 69.0 Z / 16 VL 5-7-2-3/4-2-1/2-3-2 1/2 ---
20.06.99 PE S I 5800 BELOVODSK(UKR) 67.0 3 / 14 Z 10-2 1/2-1 3/4-1/2-dal.-9-11-13 08:04,
20.06.99 PE S I 5800 GREBEC(SU) 67.0 6 / 14 Z 10-2 1/2-1 3/4-1/2-dal.-9-11-13 08:04,
19.06.99 PE S III 3800 KHELSINK(UKR) 68.5 4 / 13 Z 7-5-4-7-dal. 05:11,
19.06.99 PE P IV 3500 BINOM(SU) 73.0 5 / 7 Z 4-5-3-6-hl. 04:09,
19.06.99 PE S IV 3300 OKINAWA MAN(GER) 68.0 3 / 16 L 2 1/2-1 1/4-17-2-8-3/4-4-2 04:11,
13.06.99 BA S   5500 DIAMANT(UKR) 67.0 3 / 7 Z 15-dal.-9 07:01,84
13.06.99 BA S   3600 JATRAN(POL) 66.0 6 / 6 L 1 1/4-dal.-dal. 04:42,71
06.06.99 BR S IV 3600 BINOM(SU) 71.0 Z / 11 TB hl.-8-20-2-2 1/2-2 04:12,00
30.05.99 SL S II 4200 CELESTANO(GER) 71.5 ZN / 13 J 3 1/2-7-1-4 1/2-3 1/2-dal. 05:05,28
29.05.99 PE S IV 3300 OKINAWA MAN(GER) 68.0 D / 16 J 1 1/2-15-5-17-1 3/4-5-2 1/2-10 04:17,00
29.05.99 PE S I 5800 GREBEC(SU) 67.5 PN / 15 B 3/4-3/4-5-dal.-15-3 3/4-15-1 08:09,00
29.05.99 PE S III 3400 KHELSINK(UKR) 70.5 Z / 16 B 1-4 1/2-8-2-8-dal.-15 04:17,00
29.05.99 PE S IV 3500 KRÓL WALCA(POL) 67.5 3 / 16 B krk-8-4-kr.hl.-6-3 1/2-7-13 04:25,00
23.05.99 BA S   4100 BELOVODSK(UKR) 70.0 3 / 6 B 1 1/2-16-7-2 1/2-dal. 05:07,28
16.05.99 BA R V 1200 ROZMARYN(POL*) 57.0 7 / 9 J 3/4-5-6-10-1 3/4-7-1 3/4-4 01:15,72
15.05.99 BV S III 4300 DIAMANT(UKR) 73.5 1 / 10 J 3 1/2-1 1/2-3/4-2-dal.-10 05:50,54
09.05.99 SL P IV 2600 LO BIANCO (GB) 70.0 6 / 12 B 1/2-6-5-7-7-10-dal.-18 02:55,99
08.05.99 PE S IV 3600 KHELSINK(UKR) 68.5 1 / 11 B 1 3/4-krk-10-6-18-kr.hl.-6 04:28,00
08.05.99 PE S IV 3300 GREBEC(SU) 68.0 2 / 12 Z 12-1/2-9-2 1/2-18-2 3/4-2-14 04:09,00
07.05.99 PE S V 3300 OKINAWA MAN(GER) 68.0 2 / 11 L 4-3 3/4-dal.-6-dal.-7-3 1/2-6 04:11,
02.05.99 BA P   3200 BINOM(SU) 72.5 4 / 5 VL 5-1 1/4-dal.-1 1/4 03:43,00
18.04.99 BA P   3000 NOTON(POL) 69.0 5 / 10 L 1 3/4-4 1/4-dal.-15-hl.-4-12-15 03:32,8
11.04.99 BA S   3800 GRADUAL 68.0 7 / 9 VL 6-dal.-1-2-dal.-dal. 04:44,6