home page
JEZDCI
/jockeys/
 



rok S V
2017 3 0
2016 12 0
2015 11 0
2014 7 1
2013 1 0
2010 23 0
2009 25 2
2008 10 1
2007 29 0
2006 30 3
2005 16 0
2004 33 1
2003 45 2
2002 63 7
2001 24 5
2000 43 10
1999 73 9
1998 55 7
1997 2 0
1996 4 0
1994 1 0
1993 22 3
1992 40 6
1991 59 11
1990 17 2
1989 11 0
Vítězné starty Vítězství I. kat. Sankce

zadejte alespoň 2 znaky


 Termíny
    Racedays
 Přihlášky
    Entries
 Startky
  Declaration
 Výsledky
    Results
 Statistiky
    Statistics
 Zprávy
    News
 Legislativa  Aviza
 zahr. startů
 Kontakty
    Contacts
 Dokumenty
  Documents
 Zákl. údaje
    Basic fig.
 

Vávra František
 
Licence jezdce: NE
titul na rovině: Žokej, úleva: 0.0 kg
titul na překážkách: Jezdec, úleva: 2.5 kg
minimální váha: 58,0
Nejvíc startů pro trenéra: Holčák František (222)
Vávra František

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 505 154 659
počet vítězství: 50 20 70
zisk: 3 431 671 Kč 1 076 350 Kč 4 508 021 Kč
úspěšnost: 9,90% 12,99% 10,62%
vítězství I.kategorie: 15 2 17
poslední start: 07.05.2017 08.05.2017  

Kariéra jezdce za rok 2002 - všechny typy dostihů:
16.11.02 SL R I 1100 MUHAAJIM(IRE) 60.0 8 / 9 B 1 1/4-hl.-nos-4-1 1/2-3/4-3 1/4-13 01:12,83
16.11.02 SL R II 1600 DANCERNER 59.5 2 / 7 B 1-krk-3/4-2 1/2-2 3/4-8 01:49,70
03.11.02 PE P I 3200 ASSUR(POL) 65.0 ZN / 8 Z 9-15-8-1/2-dal. 04:00,74
27.10.02 BA S   5000 BARGIEL(POL) 67.0 2 / 7 J 1/2-1 1/2-12-dal. 06:20,54
27.10.02 BA R I 1800 HOLLY WIND(POL) 57.0 5 / 10 J 1-krk-2 1/4-5-4 3/4-hl.-krk-2 01:56,66
20.10.02 TP P   3000 ASSUR(POL) 61.0 1 / 8 Z 10-3 1/2-dal.-1/2-6-dal. 03:38,38
20.10.02 TP R III 1270 ANGELO(POL) 57.0 9 / 9 TB kr.hl.-9-3/4-5-3 1/4-hl.-4 1/2-4 3/4 01:22,70
13.10.02 PE S L 5200 BARGIEL(POL) 67.0 ZN / 8 Z 7-7-12-1 07:18,69
13.10.02 PE S I 3300 SATIS(POL) 67.0 5 / 9 Z 8-14-15-3/4-18-dal. 04:21,09
13.10.02 PE S I 3400 CIESZYMIR(POL) 65.5 2 / 13 J 4 1/2-dal.-4 1/2-6-4 1/4-krk-1 1/4-dal. 04:33,57
12.10.02 PE R CH 1900 AQUITANIA(POL) 58.0 12 / 12 VL 4 1/2-3/4-2 1/4-kr.hl.-3/4-2 1/4-1/2-1 1/4 01:57,88
12.10.02 PE R I 1100 FOREST MAN(IRE) 59.0 4 / 12 J 1 1/4-1 1/4-hl.-1/2-hl.-2-krk-1 1/4 01:06,71
06.10.02 SL R I 1600 ZAGON(POL) 61.5 5 / 12 J 1-2 1/2-3 1/4-1-krk-krk-7-1 1/4 01:46,40
29.09.02 BA S   4100 KREON(POL) 61.5 2 / 5 L 4 3/4-3/4-9 05:09,73
29.09.02 BA R I 1000 FOREST MAN(IRE) 59.0 1 / 6 B 3/4-hl.-2 3/4-1-dal. 01:01,10
29.09.02 BA R III 1200 WINCARA 57.0 5 / 13 Z 2 1/2-krk-3/4-4 3/4-hl.-1 1/2-1 1/2-1/2 01:15,71
22.09.02 BA R I 1600 SAMURAJ 58.0 5 / 11 J 1/2-8-3/4-1-3-1 1/2-4 1/4-7 01:44,27
22.09.02 BA R II 1700 MUHAAJIM(IRE) 62.0 11 / 12 Z 7-3 1/4-2 1/4-2-hl.-4 3/4-2-1 1/4 01:50,34
21.09.02 PE S II 3300 BARGIEL(POL) 66.5 7 / 14 VL 2-2 1/2-3 1/2-5-3-1 1/4-11-2 1/4 04:12,68
21.09.02 PE S III 3400 CIESZYMIR(POL) 67.5 4 / 20 Z 2-10-1/2-2 1/4-2 1/2-12-2 1/4-5 04:18,98
15.09.02 TP R III 1000 HOLLY WIND(POL) 57.0 2 / 7 J 2 3/4-3 1/2-10-1-2 1/4-12 01:01,47
15.09.02 TP S   3600 KREON(POL) 64.0 2 / 7 L 4-3 3/4-6-11-dal.-20 04:39,09
15.09.02 TP R III 1000 DOLINKA(SLO) 57.0 8 / 9 J 1 1/4-1/2-1-1-1 3/4-5-6 00:59,82
15.09.02 TP R IV 2200 SINDBAD(POL) 58.5 1 / 7 J 3/4-8-1 3/4-3 1/2-19-6 02:25,84
08.09.02 BA R I 1600 SILKY SCARLET(AUT) 58.0 9 / 10 J 1 1/2-3-3/4-nos-hl.-kr.hl.-11-4 01:41,83
08.09.02 BA R III 1400 CYKLEND 57.0 7 / 12 J 1/2-18-3/4-2 1/2-hl.-3 3/4-hl.-3 1/4 01:26,17
01.09.02 SL R CH 1000 SO MUCH MORE(GB) 56.5 4 / 9 J 1-hl.-krk-1 1/4-1 1/4-3/4-krk-3/4 01:00,10
01.09.02 SL R CH 1600 MANDALAY BAY(GER) 58.0 3 / 12 L 5-6-1 1/2-6-3/4-4 1/2-1-2 01:41,51
25.08.02 BA R I 1800 VICTORIA CAESARIS(IRE) 59.0 7 / 8 B 1 3/4-1/2-krk-nos-4 1/2-3 1/4-2 01:51,72
25.08.02 BA R I 1400 BELLABOY(FR) 63.5 1 / 4 J krk-3 1/4-8 01:25,84
25.08.02 BA P   3200 FOREST MAN(IRE) 61.5 4 / 6 Z 6-1 3/4-15-2 1/2-dal. 03:41,66
24.08.02 PE S IV 3400 BECKY'S OPERA(POL) 68.5 8 / 17 Z 13-3/4-kr.hl.-12-7-2-4-12 04:30,59
24.08.02 PE S II 3900 CIESZYMIR(POL) 64.5 1 / 10 VL 13-9-2 1/4-7-dal.-18 04:57,26
24.08.02 PE S II 5000 BARGIEL(POL) 66.0 3 / 14 B krk-12-4 3/4-1/2-2-20-7-1 1/2 07:01,70
24.08.02 PE S III 3900 CHWAT(POL) 62.5 PN / 19 J 1-2 3/4-18-11-1 1/2-4-19-1/2 05:15,29
18.08.02 SE R IV 1100 TWISTER 59.5 9 / 9 B hl.-1 3/4-kr.hl.-kr.hl.-krk-4-1 1/2-18 01:05,70
18.08.02 SE R III 2200 HALAKO(SLO) 59.5 8 / 9 J 4 3/4-hl.-3 1/4-2 1/4-9-7-5 02:19,80
18.08.02 SE R V 1100 DOLINKA(SLO) 57.0 2 / 9 J 1 1/2-3 1/4-1 1/4-3 1/4-2 1/2-7 01:07,30
18.08.02 SE R III 1100 MORNING FLAME(SLO) 58.0 4 / 8 L 5-kr.hl.-1/2-3/4-5-5-2 01:07,10
04.08.02 SL R IV 1100 PREGO 58.5 9 / 11 B 3/4-hl.-1 3/4-kr.hl.-2-3/4-1/2-4 01:05,96
14.07.02 TP R II 1780 VICTORIA CAESARIS(IRE) 56.0 1 / 7 J krk-1-10-1/2-3 3/4-2 01:55,00
16.06.02 BA R IV 1600 JEMENKA(POL) 58.5 10 / 11 J 1 3/4-2 1/4-hl.-1/2-1 1/4-1 1/4-3-6 01:41,30
16.06.02 BA S   3800 SINDBAD(POL) 69.5 SN / 7 J 3-3/4-10 04:43,93
02.06.02 CH R L 2204 ORAN(POL) 58.0 12 / 14 B krk-2 1/4-4 1/4-3 1/4-1-nos-kr.hl.-3/4 02:18,92
01.06.02 SL R CH 2400 ASSUR(POL) 56.0 7 / 10 J 1-1-3/4-1 1/2-1 1/4-3/4-1-1/2 02:33,33
01.06.02 SL R II 1100 TARPON SPRINGS(IRE) 62.0 12 / 12 TB hl.-1 1/2-krk-1 1/4-nos-3/4-1 1/2-1/2 01:06,14
19.05.02 BA R I 1600 ACHILLES(POL) 59.5 6 / 10 J 1 1/2-1/2-nos-1/2-3-hl.-1-hl. 01:38,06
19.05.02 BA R II 1200 FOREST MAN(IRE) 64.5 2 / 7 J 2-3/4-nos-kr.hl.-2 1/4-2 1/2 01:12,56
12.05.02 BA R I 2400 CIESZYMIR(POL) 58.5 8 / 8 L 3-3 1/4-8-1 3/4-hl.-krk 02:32,37
12.05.02 BA R I 1200 SO MUCH MORE(GB) 58.5 4 / 5 L 5-1/2-14-3 3/4 01:10,71
12.05.02 BA R II 1700 ENISEJ(SLO) 57.0 4 / 9 L 4 3/4-6-3-7-9-2 3/4-6-dal. 01:45,96
04.05.02 SL R CH 2200 PREGO 57.0 7 / 9 B 3/4-1 1/4-3-nos-1 1/4-9-dal. 02:20,98
28.04.02 BA R I 1700 ORAN(POL) 57.0 3 / 7 J 1 1/4-3 1/2-2 3/4-4 3/4-3 1/4-dal. 01:47,01
28.04.02 BA R II 2000 GAME OVER(IRE) 57.0 6 / 9 B kr.hl.-1/2-nos-5-2 1/4-hl.-2 1/4-7 02:06,93
28.04.02 BA R III 1000 ERLKÖNIG(SLO) 63.0 8 / 9 B 1-krk-kr.hl.-krk-krk-krk-2-2 1/2 01:00,54
21.04.02 BA R I 1700 JEMENKA(POL) 59.0 6 / 7 Z 7-1 1/2-1 1/4-1-12-krk 01:46,32
14.04.02 BA R I 1800 ASSUR(POL) 57.0 3 / 9 J 1/2-4 1/2-1-hl.-2 1/2-4 1/2-1 1/4-7 01:58,46
14.04.02 BA R I 1000 FOREST MAN(IRE) 58.5 2 / 7 J 3 1/2-1/2-6-hl.-1/2-15 01:00,83
14.04.02 BA R II 1400 SUMMER GLOOM(HUN) 58.0 3 / 6 Z 5-1 1/4-3 3/4-6-5 01:29,61
14.04.02 BA R IV 1150 PREGO 57.0 1 / 7 Z 8-1 1/2-11-kr.hl.-5-1 3/4 01:12,70
07.04.02 BA R IV 1700 VAJGARA 58.0 10 / 12 J 1-3-nos-4 1/4-3 1/2-nos-1-6 01:47,11
07.04.02 BA R III 1700 SZERYF(POL) 63.5 8 / 11 Z 6-1 1/4-3/4-3 1/4-1 1/4-1 1/2-3 3/4-7 01:45,74
31.03.02 CH R I 1206 FOREST MAN(IRE) 62.0 7 / 11 TB kr.hl.-2-1/2-krk-nos-2-3 1/4-1 01:13,70