home page
JEZDCI
/jockeys/
 



rok S V
2017 3 0
2016 12 0
2015 11 0
2014 7 1
2013 1 0
2010 23 0
2009 25 2
2008 10 1
2007 29 0
2006 30 3
2005 16 0
2004 33 1
2003 45 2
2002 63 7
2001 24 5
2000 43 10
1999 73 9
1998 55 7
1997 2 0
1996 4 0
1994 1 0
1993 22 3
1992 40 6
1991 59 11
1990 17 2
1989 11 0
Vítězné starty Vítězství I. kat. Sankce

zadejte alespoň 2 znaky


 Termíny
    Racedays
 Přihlášky
    Entries
 Startky
  Declaration
 Výsledky
    Results
 Statistiky
    Statistics
 Zprávy
    News
 Legislativa  Aviza
 zahr. startů
 Kontakty
    Contacts
 Dokumenty
  Documents
 Zákl. údaje
    Basic fig.
 

Vávra František
 
Licence jezdce: NE
titul na rovině: Žokej, úleva: 0.0 kg
titul na překážkách: Jezdec, úleva: 2.5 kg
minimální váha: 58,0
Nejvíc startů pro trenéra: Holčák František (222)
Vávra František

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 505 154 659
počet vítězství: 50 20 70
zisk: 3 431 671 Kč 1 076 350 Kč 4 508 021 Kč
úspěšnost: 9,90% 12,99% 10,62%
vítězství I.kategorie: 15 2 17
poslední start: 07.05.2017 08.05.2017  

Vítězství jezdce - všechny typy dostihů:
06.09.14 LL R IV 2200 DIAMOND RACE(IRE) 59.0 1 / 12 J-3/4-4 1/4-hl.-2 1/4-1/2-3 1/2-13-1 1/4 02:21.52
12.09.09 SL S IV 3600 HAPPY BRIDGE 63.0 1 / 12 L 1 1/2-1/2-3 1/2-1 1/2-3/4-1/2-1/2-2 1/2 04:37,00
26.04.09 BA S - 3600 NICK OF GOLD(POL) 63.5 1 / 7 Z 6-3/4-13-20 04:43,02
04.10.08 BR S III 4100 RECTOR 66.5 1 / 14 J 3 1/4-kr.hl.-6-11-7-3 1/2-3-7 05:20,00
30.04.06 BA P - 3000 NIKODEM(POL) 63.5 1 / 6 VL 8-souč.-dal.-2 1/2-5 03:40,55
23.04.06 BA R I 1700 LADY JAGMIN 57.0 1 / 13 J 2 1/4-1 1/2-1/2-nos-1 1/2-2-2-2-1 3/4-1/2 01:47,90
09.04.06 BA R II 1400 LADY JAGMIN 57.0 1 / 10 TB krk-2 3/4-1/2-3/4-nos-1/2-1 1/4-7-1/2 01:27,39
02.05.04 BA R III 1000 BELLABOY(FR) 60.0 1 / 6 TB hl.-3-2-hl.-4 00:59,10
13.09.03 BA P - 2800 DIAMOS(POL) 61.0 1 / 7 J 2 1/2-1/2-1 1/2-dal.-20 03:29,58
11.05.03 BA R I 2400 ZAGON(POL) 60.0 1 / 13 L 2 1/4-2-2 3/4-3 3/4-nos-1 1/2-kr.hl.-10 02:37,83
20.10.02 TP P   3000 ASSUR(POL) 61.0 1 / 8 Z 10-3 1/2-dal.-1/2-6-dal. 03:38,38
29.09.02 BA R I 1000 FOREST MAN(IRE) 59.0 1 / 6 B 3/4-hl.-2 3/4-1-dal. 01:01,10
15.09.02 TP R IV 2200 SINDBAD(POL) 58.5 1 / 7 J 3/4-8-1 3/4-3 1/2-19-6 02:25,84
25.08.02 BA R I 1400 BELLABOY(FR) 63.5 1 / 4 J krk-3 1/4-8 01:25,84
24.08.02 PE S II 3900 CIESZYMIR(POL) 64.5 1 / 10 VL 13-9-2 1/4-7-dal.-18 04:57,26
14.07.02 TP R II 1780 VICTORIA CAESARIS(IRE) 56.0 1 / 7 J krk-1-10-1/2-3 3/4-2 01:55,00
14.04.02 BA R IV 1150 PREGO 57.0 1 / 7 Z 8-1 1/2-11-kr.hl.-5-1 3/4 01:12,70
21.10.01 BA R IV 1600 PARTICELLA(GER) 61.5 1 / 12 TB kr.hl.-krk-1-1 1/4-1 1/4-2 1/2-1 1/4-5 01:41,60
07.10.01 TP R II 1000 FOREST MAN(IRE) 64.0 1 / 6 J 3/4-2 1/2-1/2-3/4-3/4 00:59,12
29.09.01 OS S III 3600 CHWAT(POL) 60.0 1 / 6 L 5-dal. 05:21,32
23.09.01 TP R I 1600 FOREST MAN(IRE) 61.0 1 / 10 J 2-hl.-1 1/2-4-3-5-1 3/4-1/2 01:43,49
15.07.01 SL R II 1600 TARPON SPRINGS(IRE) 59.0 1 / 9 B 1/2-1-1 1/2-hl.-hl.-krk-1/2-6 01:40,23
15.10.00 TP R III 1270 DISSIANA(IRE) 65.5 1 / 10 J 1 3/4-1/2-3/4-hl.-2 3/4-kr.hl.-1 3/4-1 1/4 01:17,1
23.09.00 HM R III 2200 DAUN(POL) 61.5 1 / 10 B 1/2-6-5-4-3 1/2-4-2 1/4-5 02:25,14
17.09.00 SL R III 1600 DAUN(POL) 57.5 1 / 12 J 1-5-3 1/2-2 1/2-2 1/4-3-1 3/4-krk 01:43,07
17.09.00 SL R III 1100 DOLLAR DIAMOND(IRE) 55.5 1 / 9 J 3/4-2 1/4-1/2-7-nos-5 01:11,42
10.09.00 BR S IV 3200 LOGA 62.5 1 / 8 TB souč.-2 3/4-3-dal.-1 1/2-dal. 03:54,41
10.09.00 BR R V 1300 IRONIC 56.5 1 / 9 B 1-3-3 1/2-2 3/4-5-3-5-dal. 01:19,57
20.08.00 SE R III 1100 CYRION(POL) 59.5 1 / 8 J 1 1/4-2-1 1/4-4-nos-3/4-8 01:06,3
21.05.00 SL S IV 3400 ROY BLUSH(FR) 67.5 1 / 11 J 3-3/4-8-9-7-dal.-2 1/2-dal. 03:54,86
07.05.00 BA R II 1600 MOBILE(SLO) 61.0 1 / 10 VL 6-hl.-1 1/2-1 3/4-1-1-nos-5 01:39,24
26.03.00 SL R IV 1800 LOTRANTA 55.5 1 / 11 B 3/4-5-6-1-7-nos-1/2-3 02:09,74
17.10.99 TP S   3600 BARGIEL(POL) 62.5 1 / 8 J 1 1/2-hl.-19-dal.-12-17 04:36,2
17.10.99 TP R IV 1270 DAMAH STORM(IRE) 56.5 1 / 9 J 1 1/4-1 1/2-hl.-13-2 1/4-14-7 01:20,4
12.09.99 BA R IV 1000 ALASKA(POL) 56.0 1 / 7 TB nos-2 3/4-nos-3-nos-3 1/4 01:02,37
22.08.99 SL R CH 1000 BELLABOY(FR) 58.0 1 / 12 J 3 1/2-2 1/2-2 1/4-1-3/4-kr.hl.-1 1/2-5 00:58,89
11.07.99 SL S IV 3400 SMILE UP(POL) 68.0 1 / 17 B 3/4-7-5-1/2-1 1/2-9 03:53,00
30.05.99 SL R I 1600 BELLABOY(FR) 62.0 1 / 7 J 2-4 1/2-1 1/2-1 1/4-2 1/2-12 01:39,48
08.05.99 PE S I 3900 EKLERER(POL) 67.0 1 / 7 J 6-1-6-6-dal.-15 04:59,00
11.04.99 CH P III 2800 EKLERER(POL) 67.5 1 / 13 L 2 1/2-7-1 1/4-3 1/2-2 3/4-3 3/4-1/2-5 03:16,62
11.04.99 CH R IV 1014 IRONIC 60.0 1 / 10 J-3/4-1/2-1-4 3/4-3-krk-2 01:02,25
18.10.98 TP S   3600 CORSO (POL) 64.0 1 / 8 Z 14-6-2-7-7 4:55,20
11.10.98 PE S L 4400 EKLERER(POL) 67.0 1 / 6 Z 13-12-2 3/4-4 1/2-dal. 5:11,05
20.09.98 SL R CH 1000 BELLABOY(FR) 57.5 1 / 7 J 2 3/4-3 1/2-3-1/4-nos-1 1:00,62
19.09.98 PE S III 3900 EKLERER(POL) 66.5 1 / 5 J 6-dal. 5:22,00
30.08.98 BA R I 1400 BELLABOY(FR) 60.5 1 / 9 B 1/4-hl.-3/4-1 1/2-3/4-1/2-1 1/2 1:27,11
16.08.98 TP S   3600 EKLERER(POL) 68.5 1 / 7 J 4-nos-dal.-2-dal.-dal. 4:30,00
10.05.98 BA R I 1600 CZEKISTA(POL) 59.0 1 / 8 TB 1/2-nos-kr.hl.-1 1/4-3 1/2-11-3/4 1:37,88
16.05.93 SL R IV 1600 NIKOS 56.0 1 / 11 x  
12.04.93 CH R I 1820 LATÉN 62.0 1 / 5 VL 6-7-2 3/4-10 1:56,3
12.04.93 CH R I 1420 REASONS FOR LOVE(IRE) 59.0 1 / 7 J 1 1/2-2 3/4-6-3-3-4 1:27,2
28.10.92 CH R L 3200 LATÉN 59.5 1 / 5 Z 13-6-dal.-dal. 3:40,5
20.09.92 CH R I 2418 LATÉN 60.5 1 / 6 x  
14.06.92 TP R III 1000 DARVING 55.0 1 / 10 x  
10.05.92 BA R III 1400 CHRISTY 57.5 1 / 11 x  
29.03.92 SL P   2400 SALAMANCA 60.5 1 / 6 Zadrženě 8-1 1/2-10-1 3/4-9 03:06,7
29.03.92 SL R IV 1600 SANTALINO 57.0 1 / 10 VL 10-2 1/4-4 1/2-1 1/2-krk 01:49,40
20.10.91 CH R III 1600 SEWARD 55.5 1 / 13 x  
15.09.91 BA R III 1800 DUSTIN 59.0 1 / 11 Boj 1/2-9-2 1/2-2-hl.-3-10-1/2 01:57,71
08.09.91 SL R III 1600 GRADUAL 56.5 1 / 8 Jistě 6-3-3/4-1 1/4-1 01:45,2
01.09.91 BA R III 1200 LOGIK 57.5 1 / 11 x  
22.06.91 BA R II 1800 LATÉN 61.5 1 / 7 Jistě 4-2 1/2-2-3/4-1-dal. 01:54,50
05.05.91 BA R I 2000 BARNET 59.0 1 / 10 x  
05.05.91 BA R III 1000 LIBRUS 55.5 1 / 12 x  
21.04.91 SL R IV 1000 QUESTOR 57.0 1 / 10 x  
14.04.91 BA R II 1800 LATÉN 57.0 1 / 8 Zadrženě 8-souč.-1 1/2-1-3 1/2-3-dal. 01:52,98
07.04.91 BA R III 1800 RYTÍŘ 57.5 1 / 12 x  
31.03.91 SL R IV 1600 QUESTOR 58.0 1 / 8 x  
28.10.90 TP P   2600 SALAMANDR 62.0 1 / 5 x  
15.04.90 BA R II 1800 LITUR 57.0 1 / 11 x