home page
JEZDCI
/jockeys/
 



rok S V
2010 16 1
2009 10 3
2008 32 2
2007 25 1
2006 15 0
2005 22 5
2004 27 6
2003 24 1
2002 17 0
2001 22 2
2000 47 2
1999 58 6
1998 44 5
1997 31 5
1996 40 7
1995 50 6
1994 14 2
1993 11 2
1992 28 9
Vítězné starty Vítězství I. kat. Sankce

zadejte alespoň 2 znaky


 Termíny
    Racedays
 Přihlášky
    Entries
 Startky
  Declaration
 Výsledky
    Results
 Statistiky
    Statistics
 Zprávy
    News
 Legislativa  Aviza
 zahr. startů
 Kontakty
    Contacts
 Dokumenty
  Documents
 Zákl. údaje
    Basic fig.
 

Resulov Artur
 
Licence jezdce: NE
titul na rovině: Žokej, úleva: 0.0 kg
titul na překážkách: Jezdec, úleva: 4.0 kg
minimální váha: 58,0
Nejvíc startů pro trenéra: Šavujev Arslangirej (194)
Resulov Artur

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 531 2 533
počet vítězství: 65 0 65
zisk: 5 858 910 Kč 0 Kč 5 858 910 Kč
úspěšnost: 12,24% 0,00% 12,20%
vítězství I.kategorie: 25 0 25
poslední start: 31.10.2010 07.06.2003  

Vítězství jezdce - všechny typy dostihů:
17.10.10 CH R III 1400 TALGAR(IRE) 58.0 1 / 15 J 1 1/4-3-1 1/4-2 1/4-6-nos-1 1/4-1-3-8-3/4 01:30,55
17.10.09 MO R III 1600 VELKÁ MOJE LÁSKA 57.0 1 / 11 J 1 1/4-3/4-1/2-hl.-1 3/4-7-1 1/2-1/2-16 01:48,54
10.10.09 PE R I 1750 SUNKAR(GER) 58.0 1 / 9 B 1/2-11-5-1 1/4-3 1/4-12-krk-krk 01:54,94
13.09.09 CH R III 1600 SUNKAR(GER) 59.0 1 / 10 J 3/4-krk-1 1/4-1-2 1/4-2-1/2-8-1 3/4 01:43,95
29.06.08 CH R III 1600 ROMAN EMPEROR(GER) 58.0 1 / 13 B 3/4-1/2-1 1/4-1-3/4-nos-hl.-1 1/2-1 1/2 01:42,20
01.06.08 CH R IV 1625 ROMAN EMPEROR(GER) 59.0 1 / 11 J 1 1/4-5-5-5-1 1/4-1 1/2-5-4-11 01:45,32
20.05.07 CH R II 2200 INDIAN TRAIN(GER) 59.5 1 / 7 J 1 1/2-7-4-1 1/4-3-3 1/4 02:19,99
02.10.05 CH R NL 1615 INDIAN TRAIN(GER) 58.0 1 / 8 VL 5-2 3/4-2 3/4-2-1/2-dal. 01:46,58
18.09.05 CH R Gd-3 2400 MOVIESTORE(GB) 57.0 1 / 8 TB krk-1 1/2-1-2 1/2-2 1/4-2 1/2-1 1/2 02:33,97
10.09.05 MO R III 2000 NORTHANGER ABBEY(IRE) 57.0 1 / 12 J 1 1/2-krk-3-krk-1/2-1-krk-6-1 1/4-3-2 1/2 02:11,57
28.08.05 CH R III 1400 INDIAN TRAIN(GER) 58.0 1 / 8 B krk-4 3/4-hl.-1/2-11-1/2-krk 01:29,74
10.04.05 CH R V 2200 DISÓ 60.0 1 / 11 J 1 1/4-1 1/4-krk-2-1-1 1/4-2-1 1/4-9-15 02:31,63
15.08.04 KV R IV 2000 TALSAP 57.0 1 / 11 TB nos-5-2 1/4-2 1/4-4 1/2-1/2-krk-8-dal. 02:12,69
01.08.04 KV R I 2000 LLANITO(GER) 61.0 1 / 11 TB krk-3-krk-5-nos-hl.-3 3/4-2 1/4-2 1/4 02:12,70
11.07.04 MO R NL 2018 LLANITO(GER) 60.0 1 / 5 TB kr.hl.-2 1/2-3 1/4-3 3/4 02:11,91
11.07.04 MO R III 2218 BEŠMET(SLO) 60.0 1 / 11 TB krk-4-2 3/4-6-4 1/4-1 3/4-4 3/4-7-1 3/4 02:24,90
23.05.04 CH R III 2216 BEŠMET(SLO) 61.0 1 / 12 B krk-2 3/4-9-2-7-1 1/4-1/2-13-krk-8-dal. 02:24,31
25.04.04 CH R II 1818 DARSALAM(IRE) 58.0 1 / 14 L 3 1/4-krk-hl.-krk-1/2-3/4-4-2-6-2 3/4-3 01:58,47
21.09.03 CH R Gd-3 2400 LLANITO(GER) 57.0 1 / 10 TB krk-6-1 1/2-3/4-hl.-3 1/2-1 1/2-2 1/2 02:31,65
13.05.01 CH R III 1800 ARMAN(SLO) 57.0 1 / 7 B krk-1-3/4-3 1/2-3 1/2-6 01:54,00
13.05.01 CH R III 1000 LARRIMAH(GER) 57.0 1 / 8 TB kr.hl.-7-kr.hl.-6-5-5-2 3/4 01:01,57
16.07.00 BA R I 1600 VLADA(IRE) 58.5 1 / 8 TB krk-2 1/4-2-5-2 3/4-1-1 1/4 01:42,82
16.04.00 BA R V 1150 ROZMARÍN 58.0 1 / 8 L 2 3/4-1 1/4-1/2-1/2-3 1/2-3-3 1/4 01:10,73
24.10.99 BA R II 1200 TANDEL(IRE) 57.0 1 / 12 L 5-krk-1 3/4-2 1/2-nos-2-1 1/4-1 01:16,29
03.10.99 BA R I 1600 TURGENEV(SLO) 57.0 1 / 7 L 2 3/4-5-8-3 1/2-dal.-2 1/2 01:40,84
19.09.99 BA R I 1600 NAJIB(SLO) 58.0 1 / 8 B krk-6-3/4-3 1/2-7-1-8 01:43,
19.09.99 BA R I 1600 VLADA(IRE) 63.0 1 / 10 Z 5-1-4 1/4-krk-3/4-kr.hl.-1 1/4-3 1/4 01:39,54
05.09.99 BA R III 1600 NAJIB(SLO) 59.0 1 / 11 J 2 1/2-3/4-3 1/4-4-2 1/4-2-3/4-4 01:41,11
20.06.99 SY R III 1150 COEUR DAME(HUN) 59.0 1 / 6 Z 7-1 1/4-9-9-dal. 01:11,60
18.10.98 TP R IV 1270 ELTEN(RUS) 58.0 1 / 5 Z 3 1/4-2 1/4-1-20 1:24,20
28.06.98 BA R III 1400 DANA-RIFA(RUS) 57.0 1 / 12 J 2 1/2-1/2-1 3/4-3/4-hl.-1/4-3 1:30,76
19.04.98 BA R II 1400 DINEFOS(FR) 57.0 1 / 9 L 3 1/2-4-1-2 1/2-9-8-dal. 1:30,76
12.04.98 BA R II 1400 VLADA(IRE) 62.0 1 / 9 J 1 1/2-hl.-4 1/2-1 3/4-7-3 1/2-9 1:29,30
12.04.98 BA R IV 1800 TEMIRKANOV(GB) 62.0 1 / 14 L 1 1/4-1 1/2-1 1/2-1 1/4-3-1 1/2-3 1:56,84
26.10.97 BA R I 1800 NAPOLEON(SLO) 57.0 1 / 7 J 2-3/4-5-1-2 1/4-19 1:58,11
21.09.97 BA R III 1400 LADY MONTTANA(SLO) 57.0 1 / 10 J 2 1/4-3-1 3/4-2-2 1/2-6-1 1/4 1:31,92
31.08.97 BA R II 1800 MARJAN SOFT(GB) 56.0 1 / 10 B 1/2-2 1/4-2-3/4-1 3/4-2 1/2-7 1:54,30
29.06.97 BA R II 1200 VLADA(IRE) 59.0 1 / 6 L 2-1 1/4-3/4-11-4 1/2 1:15,60
27.04.97 BA R IV 1000 KADR(RUS) 58.0 1 / 12 L 2 1/2-1-1 1/4-3/4-2 3/4-1 1/4-3/4 1:01,74
27.10.96 BA R IV 1600 ALMAZ(RUS) 59.5 1 / 7 TB hl.-1/2-6-2 1/2-12-3 1/2-4 1/2 1:44,00
15.09.96 BA R I 1600 MARJAN SOFT(GB) 57.0 1 / 6 B nos-hl.-1-1/2 1:44,73
08.09.96 BA R III 1000 DAN(IRE) 58.0 1 / 8 J 2 1/4-2-4-4-1 1/2-3/4-1 1/2 1:02,75
23.06.96 BA R I 2000 MEZOFIL(RUS) 58.0 1 / 7 B 2-4 3/4-nos-1/4-dal.-12 2:12,71
23.06.96 BA R I 1400 ERMAK(RUS) 55.5 1 / 8 L 6-hl.-3-1/4-7-1-16 1:28,45
05.05.96 BA R I 2000 ALMAZ(RUS) 61.0 1 / 8 VL 4 3/4-2-2-7-7-2 1/2-16 2:04,95
28.04.96 BA R I 1700 MGELAN(RUS) 58.0 1 / 10 B 1/2-3/4-nos-7-5-1 1/2-1 3/4 1:47,36
17.09.95 BA R L 2800 FLOGISTON(RUS) 58.0 1 / 7 x  
25.06.95 BA R III 1200 MEZOFIL(RUS) 58.0 1 / 11 x  
07.05.95 BA R I 2000 OBER(SU) 61.0 1 / 7 x  
07.05.95 BA R III 1800 SILUET(RUS) 60.0 1 / 8 x  
30.04.95 BA R IV 1800 FLOGISTON(RUS) 60.0 1 / 12 x  
30.04.95 BA R III 1400 SELTIK(SU) 63.5 1 / 10 x  
04.09.94 BA R I 1400 GARUN(SU) 61.5 1 / 8 x  
04.09.94 BA R III 1400 DIVIDEND 57.0 1 / 7 x  
06.06.93 CH R II 1222 QUADALCANAL 58.0 1 / 6 J 1 1/4-3-3/4-12-3/4 1:16,8
09.05.93 CH R III 1000 QUADALCANAL 57.0 1 / 9 J 4 1/2-5-4-3-1/2-9 1:02,4
04.10.92 CH R Gd-3 1618 GARUN(SU) 57.0 1 / 5 x  
13.09.92 BA R I 1400 DOGGER 58.0 1 / 12 x  
06.09.92 CH R L 1418 GARUN(SU) 57.0 1 / 9 J 2 1/2-5-1/2-1 3/4-1/4-2 1/2 1:28,1
30.08.92 CH R L 1818 RAVNINA(SU) 56.5 1 / 7 J 1 1/2-6-4-1 3/4-1/4-7 1:52,4
23.08.92 BA R III 1200 GARUN(SU) 58.5 1 / 8 x  
02.08.92 CH R I 2218 RAZMACH(SU) 59.0 1 / 6 x  
10.05.92 CH R II 2200 TRANZIT (SU) 59.0 1 / 8 x  
09.05.92 Z R   1500 REZON(SU) 60.0 1 / 1 x  
03.05.92 BA R I 1200 EMIN(SU) 63.5 1 / 12 x