home page
JEZDCI
/jockeys/
 



rok S V
2019 27 4
2018 11 2
2017 11 0
2016 25 4
2015 105 18
2014 121 23
2013 50 5
Vítězné starty Vítězství I. kat. Sankce

zadejte alespoň 2 znaky


 Termíny
    Racedays
 Přihlášky
    Entries
 Startky
  Declaration
 Výsledky
    Results
 Statistiky
    Statistics
 Zprávy
    News
 Legislativa  Aviza
 zahr. startů
 Kontakty
    Contacts
 Dokumenty
  Documents
 Zákl. údaje
    Basic fig.
 

Abík Michal
 
Licence jezdce: NE
titul na rovině: Žokej, úleva: 0.0 kg
titul na překážkách: Jezdec, úleva: 4.0 kg
minimální váha: 0,0
Nejvíc startů pro trenéra: Hanáček Jaroslav (97)
 

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 350 0 350
počet vítězství: 56 0 56
zisk: 5 887 379 Kč 0 Kč 5 887 379 Kč
úspěšnost: 16,00% 0,00% 16,00%
vítězství I.kategorie: 8 0 8
poslední start: 29.09.2019    

Kariéra jezdce za rok 2013 - všechny typy dostihů:
27.10.13 BA R II 1700 QUICK DART(SVK) 56.5 4 / 7 J-1-1/2-3 1/2-kr.hl.-1-2 01:51.04
27.10.13 BA R II 1700 JEAN GREEN 56.0 ZN / 10 J-1 3/4-krk-krk-3/4-krk-2 1/4-9-10 01:52.50
20.10.13 BA R V 1200 HOLLYWOOD 56.0 6 / 9 J-1 1/4-1 1/2-1 3/4-7-7-6-11-4 3/4 01:52.31
20.10.13 BA R II 1600 ROSEGHANA 56.0 6 / 9 L-3-1 1/2-3-2 1/2-1 1/2-6-16-16 01:47.17
20.10.13 BA R III 1700 FERNANDO 56.5 8 / 8 J-1 3/4-1 3/4-kr.hl.-1/2-5-2 3/4-2 1/2 01:51.65
20.10.13 BA R IV 1200 QUITY(IRE) 53.5 7 / 10 J-1 1/2-nos-nos-2 1/4-1-3/4-krk-4 1/4-8 01:16.05
06.10.13 BA R IV 1700 HOLLYWOOD 54.0 3 / 6 Z-13-3 3/4-4 3/4-1 1/2-8 01:52.54
06.10.13 BA R I 1800 SOMMER QUEEN(IRE) 56.0 5 / 7 J-1-1/2-1 3/4-3/4-2 1/4-14 01:56.19
06.10.13 BA R III 2000 FERNANDO 55.5 5 / 9 J-2-12-5-3 3/4-1-13-dal. 02:09.80
06.10.13 BA R II 2400 ITALIAN STALLION(IRE) 52.0 2 / 7 Z-4 3/4-1/2-hl.-1 3/4-hl.-1 1/2 02:43.44
06.10.13 BA R III 1200 QUITY(IRE) 51.0 7 / 10 Z-3 3/4-hl.-hl.-1 1/2-6-hl.-hl.-3 1/4-2 01:14.26
06.10.13 BA R III 1400 MY GREY LADY 52.5 10 / 13 TB-krk-krk-3 1/4-3 1/4-kr.hl.-4-4 1/4-3/4 01:30.55
28.09.13 KV R III 2000 PRIME PREACHER(USA) 62.0 2 / 11 B-1/2-3/4-1 1/2-1/2-2-1 1/2-krk-3-1 3/4-5 02:10.11
22.09.13 BA R IV 1000 DUNA 54.0 9 / 13 L-2-krk-krk-1 3/4-1-1 1/4-2-1/2-hl.-3/4-hl. 01:02.26
22.09.13 BA R IV 2400 FARAH 52.0 1 / 9 TB-nos-3-3-1 3/4-7-13-18-1 1/4 02:43.47
22.09.13 BA R III 1600 SAJGON(POL) 53.5 4 / 9 L-2 1/4-3 3/4-8-2 1/4-5-3-1-4 1/4 01:43.47
22.09.13 BA R II 1200 ZWEGAT(GER) 55.5 5 / 9 B-1/2-1/2-krk-3/4-krk-3/4-4 1/2-4 1/4 01:14.46
08.09.13 BA R II 1600 SAJGON(POL) 52.0 8 / 12 B-1/2-3 1/2-1 1/4-1/2-2 3/4-1/2-hl.-1-3 1/4 01:38.16
08.09.13 BA R III 2400 MARQUIS 52.0 11 / 11 L-3-1 3/4-1 1/4-kr.hl.-1 1/4-5-2 1/2-1 3/4 02:33.43
08.09.13 BA R IV 1600 FARAH 52.0 6 / 11 VL-5-2-1-3/4-2-krk-3 3/4-1 1/2-4 3/4-dal. 01:40.48
08.09.13 BA R IV 1200 VIOLLET(SVK) 54.0 5 / 5 J-1 1/2-8-3 1/2-2 3/4 01:16.37
18.08.13 SE R V 1750 PIRLA(SVK) 51.0 7 / 9 VL-10-3/4-hl.-1 1/4-2 1/2-6-2 1/4-3 1/4 01:54.33
18.08.13 SE R IV 3000 PINTA(SVK) 59.0 6 / 8 TB-krk-1 1/4-2 1/2-hl.-4 1/2-3 1/4-17 03:35.91
18.08.13 SE R IV 1750 SAJGON(POL) 61.0 3 / 10 J-3/4-3-2 1/2-5-4-1 3/4-4-4 3/4-dal. 01:54.69
18.08.13 SE R III 1000 VIOLLET(SVK) 52.5 4 / 5 J-1 1/2-2 3/4-5-dal. 01:00.90
28.07.13 BA R V 1200 FARAH 52.0 8 / 10 L-3-3 1/4-hl.-1/2-3-3/4-4-3/4-1/2 01:14.52
28.07.13 BA R IV 1800 RESURRECTIONSMILES(USA) 61.5 4 / 6 VL-7-2-4-1/2-5 01:57.00
28.07.13 BA R IV 1800 SAJGON(POL) 62.0 1 / 9 TB-hl.-2 1/2-3-4 3/4-10-2-2-7 01:55.56
28.07.13 BA R II 1700 WOODLARK(IRE) 60.0 7 / 8 L-3-2 1/2-4 1/4-3 1/4-2 1/2-krk-7 01:47.35
28.07.13 BA R III 1000 QUITY(IRE) 52.0 2 / 7 J-3/4-3/4-hl.-nos-1/2-7 01:01.69
21.07.13 BA R III 1600 SAJGON(POL) 52.0 1 / 14 J-1/2-2 3/4-hl.-kr.hl.-1/2-krk-2 1/4-1/2 01:40.67
21.07.13 BA R III 2600 TIPPERARY BULL(AUT) 52.0 2 / 9 J-1 1/4-nos-4 1/4-krk-krk-1/2-3 1/4-1 1/4 02:54.74
06.07.13 BA R V 1700 FEDERICA(FR) 52.0 Z / 11 B-3/4-kr.hl.-krk-hl.-7-2 1/4-3/4-2 3/4-19 01:49.49
06.07.13 BA R IV 2000 ITALIAN STALLION(IRE) 61.0 3 / 10 J-1 1/2-kr.hl.-2 1/4-3 1/4-2 1/4-2 3/4-10 02:08.32
06.07.13 BA R III 1400 SAJGON(POL) 54.5 7 / 11 B-krk-nos-3/4-krk-3/4-1 1/4-2 1/2-3 1/4-1 3/4 01:27.81
05.07.13 SL R III 2900 PEDRICA 53.0 9 / 10 B-1-6-1 1/4-2-3/4-4-3 1/2-3-krk 03:08.20
22.06.13 BA R IV 1100 DUNA 56.5 5 / 6 VL-3 1/4-kr.hl.-7-8-dal. 01:07.33
22.06.13 BA R II 1800 QUICK DART(SVK) 52.0 3 / 7 L-3/4-3/4-2 1/4-5-4 1/4-18 01:53.69
22.06.13 BA R IV 2400 ITALIAN STALLION(IRE) 55.0 1 / 9 L-2-1 1/4-krk-5-2 3/4-6-5-5 02:39.32
09.06.13 BA R II 1200 BIARRITZ(SVK) 59.0 7 / 8 B-3/4-1 1/2-3 1/4-nos-kr.hl.-2-2 01:13.32
09.06.13 BA R V 1600 STORMIA 52.0 2 / 8 L-3 1/4-1/2-hl.-1/2-1/2-2 1/4-5 01:41.77
02.06.13 BA R III 1200 GUARDIOLA 53.0 2 / 9 J-1-1/2-hl.-krk-4 1/4-3 3/4-1/2-3 3/4 01:13.77
19.05.13 BA R IV 1200 QUITY(IRE) 57.5 3 / 8 L-1-2-1/2-1 1/2-1/2-krk-5 01:13.81
12.05.13 BA R III 2400 IRISH HEROES(IRE) 55.0 3 / 12 B-1/2-krk-1 1/2-1-krk-krk-krk-krk-2 3/4-2 3/4 02:43.35
12.05.13 BA R III 1100 QUITY(IRE) 51.0 1 / 7 B-3/4-2 1/4-1-1 1/2-3 3/4-1 1/2 01:08.62
05.05.13 SY R V 1800 FEDERICA(FR) 52.0 7 / 9 L-1 1/4-4-11-1/2-3 3/4-nos-8-15  
28.04.13 BA R III 2400 IRISH HEROES(IRE) 51.0 2 / 7 VL-18-1/2-krk-4 1/2-1 1/2 02:34.71
28.04.13 BA R V 2000 LA ROCHELL 55.0 5 / 6 B-krk-8-3 1/2-5-dal. 02:07.80
21.04.13 BA R IV 1200 QUITY(IRE) 57.5 2 / 8 Z-5-3/4-1-nos-3/4-kr.hl.-kr.hl. 01:13.07
14.04.13 BA R IV 2000 IRISH HEROES(IRE) 55.0 3 / 8 J-1/2-3 1/2-1 1/4-1-16-2 1/2-7 02:07.85